Сирма и БОРИКА в партньорство за ускоряване дигитализацията на трудовите досиета
Разработена като продукт на Сирма, sHRedy представлява платформа за дигитална трансформация, която оптимизира бизнес процесите, пести ресурси и премахва изцяло хартията в офиса.
Благодарение на партньорството си с БОРИКА, която предлага иновативни облачни решения за отдалечена идентификация, електронно подписване и изпращане на документи под бранда B-Trust, електронното трудово досие покрива всички технически и законови изисквания като механизъм за двуфакторна автентикация, електронна препоръчана поща, квалифициран електронен подпис и квалифициран електронен времеви печат.
Юлиян Маслянков, старши вицепрезидент направление „Услуги за застрахователната индустрия“ и директор продуктово развитие за sHRedy, сподели че „Решението е сред водещите на пазара на електронни трудови досиета, като осъществява цялостна автоматизация на рутинните трудовоправни процеси в отделите "Човешки ресурси". sHRedy пести средства, време и усилия при управлението им, като спазва всички законови изисквания. Платформата предоставя богати функционалности и различни модули, изградени върху съвременна технология, и се отличава с лесна интеграция, поставяйки нови стандарти в управлението на човешките ресурси.“
Мартин Орешарски, директор „Удостоверителни услуги“ в БОРИКА:
„Дигитализацията на процесите в една компания започва от документооборота, с преминаването му от хартиен към електронен. Когато преди няколко години се заговори за Електронно трудово досие, организациите започнаха поетапно, дори бих казал плахо, да въвеждат отделни процеси, докато сега вече внедряват пълната функционалност на досието. Тя се базира изцяло на удостоверителни услуги. Работейки с различните интегратори на пазара, БОРИКА има опита да играе ролята на консултант в процеса и да създава индивидуални решения за всеки клиент“.
Съответствие с националните изисквания
sHRedy изцяло отговаря на Кодекса на труда и Наредбата за вида и изискванията за създаването и съхраняването на електронни документи в трудовото досие на работника или служителя. sHRedy също така осигурява пълно съответствие с актуалните законови изисквания - като Закон за електронния документ и електронните удостоверителни услуги; eIDAS (Electronic Identification, Authentication and Trust Services) и Закон за защита на личните данни.
Основни предимства на sHRedy:
Системата автоматизира ключовите процеси на заетост, за да спести време и пари, обслужвайки както големи организации, така и малки и средни предприятия с гъвкави опции за абонамент. Дистанционното подписване на документи, посредством удостоверителна услуга, каквато е B-Trust от БОРИКА, елиминира използването на хартия и позволява на Администрацията и „Човешките ресурси“ да бъдат по-гъвкави, да обръщат повече внимание на хората и по-важните проблеми. С възможности за интеграция с други решения за управление на ЧР , удобен за потребителя интерфейс, портал за самообслужване и мобилно приложение за служителите, продуктът значително подобрява изживяването на работното място, като същевременно гарантира съответствие с изискванията за сигурност на данните. Продуктът позволява персонализиране с бранда на организацията и множество конфигурации на процесите.
Възможности за внедряване
sHRedy може да се внедри бързо и лесно като облачно или локално базирано решение. Основният продукт се конфигурира спрямо бизнес процесите на клиента в уеб версия и мобилно приложение. Процесите на внедряване и настройка протичат изцяло онлайн, като следват стандартен процес на имплементация. Специално за нуждите на по-малките компании продуктът се предлага в преконфигурирана версия sHRedy Junior. Тя се предоставя под формата на годишен абонамент, съставен конкретно за нуждите на организацията. sHRedy осигурява възможност за допълнително надграждане на функционалностите в зависимост от конкретните нужди на клиента. Разработена с помощта на доказани HR експерти, sHRedy е отличена с редица престижни бизнес награди за зелени иновации. Сред клиентите на продукта са доказани бизнес лидери като Soitron Bulgaria и Telus International.
***
За Сирма
Основана през 1992 г., Sirma Group Holding (Сирма) е пионер в областта на технологиите за изкуствен интелект. Компанията е специализирана в разработването на софтуер по поръчка, системна интеграция и консултантски услуги в областта на информационните технологии. Разнообразното й портфолио включва усъвършенствани софтуерни решения за банковото дело, застраховането, пътуванията и хотелиерството, транспорта, логистиката, цифровото здравеопазване, търговията на дребно и публичния сектор. Като една от най-големите публично търгувани ИТ групи на Българската фондова борса [BSE Code: SGH], Сирма разполага с над 800 софтуерни специалисти. Сирма е сред 100-те най-големи ИКТ компании в България, със седалище в София, България. Има регионални офиси в САЩ, Великобритания, Дания, Германия, Швеция, Албания, Румъния, Бразилия и Канада, и обслужва стотици клиенти по целия свят.