English
Search icon
2 Ноември 2018, петък

БОРИКА отвори врати за децата на своите служители

БОРИКА отвори врати за децата на своите служители
БОРИКА отвори врати за децата на своите служители
БОРИКА отвори врати за децата на своите служители
БОРИКА отвори врати за децата на своите служители
БОРИКА отвори врати за децата на своите служители
БОРИКА отвори врати за децата на своите служители
БОРИКА отвори врати за децата на своите служители
БОРИКА отвори врати за децата на своите служители
БОРИКА отвори врати за децата на своите служители
БОРИКА отвори врати за децата на своите служители
БОРИКА отвори врати за децата на своите служители
БОРИКА отвори врати за децата на своите служители
БОРИКА отвори врати за децата на своите служители
БОРИКА отвори врати за децата на своите служители
БОРИКА отвори врати за децата на своите служители
БОРИКА отвори врати за децата на своите служители
БОРИКА отвори врати за децата на своите служители
БОРИКА отвори врати за децата на своите служители
БОРИКА отвори врати за децата на своите служители

На 1 ноември, в Деня на народните будители, БОРИКА отвори врати за най-малките си „служители“. В инициативата „Ден на отворените врати”, част от  програмата на  Българската мрежа на Глобалния Договор на ООН „Гордея се с труда на моите родители”, деца на служители от софийските офиси на компанията посетиха Централното управление и Оперативния център на БОРИКА. „Изборът на датата 1 ноември не е случаен. Днес всеки от нас има грижата, а и задължението да бъде будител на младото поколение, да събуди у бъдещите активни хора желание за принос към обществото и за труд в посока просперитет – както обществен, така и личен“, коментират организаторите. „Гордея се с труда на моите родители” цели да покаже на децата, че трудът е потребност и ценност, че всеки човек е необходим и полезен за обществото, независимо каква професия упражнява.

„В БОРИКА вярваме, че нашите служители са най-ценният ни актив, и се стремим да оценим техния принос пред най-важната за тях аудитория – децата им“, каза при откриването на „Деня на отворените врати“ Мирослав Вичев, главен изпълнителен директор на Дружеството. Той сподели, че инициативата е била посрещната с ентусиазъм от екипа на компанията и родителите – служители, които са се включили в организацията с голямо желание, съпричастност и готовност за съдействие.

Общо 40 деца, разделени в две възрастови групи на 7–10-годишните и 11–14-годишните прекараха един ден в офисите на своите родители в двете локации на компанията в София. Чрез развлекателни игри, задачи и специално разработени образователни програми, в непринудена атмосфера децата се запознаха със спецификата на работата на служителите в структурите „Човешки ресурси“, „Финанси и контрол“, „Продажби“, „Инфраструктура“, „Телекомуникации“, „Персонализация на карти“, „Обслужване на АТМ"“, „Физическа сигурност“ и „Контактен център“.

Малчуганите научиха какво прави един специалист по „Човешки ресурси“ в БОРИКА и колко е важна за успеха на компанията неговата дейност. Какви искат да станат като пораснат и какво и как трябва да учат, за да постигнат мечтите си, на какво трябва да наблегнат в училище, какви извънкласни занимания да изберат и с какво да продължат образованието си по-нататък? На всички тези въпроси се опитаха да намерят отговор децата, подпомогнати и насочени от екипа по „Човешки ресурси“ на БОРИКА. А проведените кратки примерни интервюта за работа, в които малчуганите се включиха с ентусиазъм и любопитство, им помогнаха да се докоснат до същността на работата на специалистите по човешки ресурси.

Във „Финанси и контрол“ ги очакваше голяма и вкусна торта, онагледяваща семейния бюджет, която най-напред бе „анализирана“ и след това бързо и сладко изядена.  Трите отбора „Счетоводство“, „Доставки“ и „Анализ и контрол“ се впуснаха във „финансова“ надпревара и в благородна битка за спечелване на грамоти за „Най-добър финансист“.

Как се задейства аларма и кога, за какво служи аварийният изход и кога се ползва, защо е важна сигурността и охраната, какви са мерките за сигурност в офиса, където се издават карти, и защо е толкова важна високата степен на сигурност именно на това място – това са само част от въпросите и отговорите, които разкриха пред малчуганите един нов свят на корпоративни правила за защита и охрана, а последващата демонстрация на живо разпали любопитството им. Децата се запознаха също така отблизо и с процеса по отпечатване на картите, като всяко дете получи персонализирана банкова демокарта без номинал.

В отдел „Контактен център“ малчуганите научиха защо е важно да имаме специално отношение и внимание към клиента, как най-добре трябва да бъде обслужен той и как се провежда един „истински“ разговор с клиент с помощта на апаратурата в центъра за обаждания. В „Продажби“ децата проследиха търговския процес от подаването на оферта до сключване на договор с клиент, както и присъстваха на демонстрация на подписване на документ с електронен подпис.  

Как изглежда една сървърна зала и какво представляват съхранението и обработката на данни, научиха от „ИТ инфраструктура“.

А един от най-интересните за децата моменти в цялата обиколка бе да надникнат „зад кулисите“ на един банкомат, проследявайки нагледно какво има в това устройство и как действа то.

Конкурс за най-добра рисунка на тема „Какъв искам да стана“ развихри въображението и разгоря ентусиазма на малчуганите, а на финала всяко дете получи грамота за участие в инициативата „Гордея се с труда на моите родители”. И още множество награди, снимки и, разбира се, лакомства съпътстваха малките „служители“ на БОРИКА в наситения с много емоции, образователни игри и придобити нови знания 1 ноември.

Снимки от този вълнуващ празничен ден, можете да откриете на следния ЛИНК.

Други новини

Работно време на търговските офиси на БОРИКА на 13 декември, петък
6 Декември 2024, петък

Работно време на търговските офиси на БОРИКА на 13 декември, петък

Поради провеждането на вътрешно-фирмена годишна среща търговските офиси на БОРИКА ще работят със специален режим, както следва...

Научете повече
Незабавните плащания в евро са вече факт за страната ни
4 Декември 2024, сряда

Незабавните плащания в евро са вече факт за страната ни

Две банки и една небанкова институция предоставят услугата на своите клиенти, като през 2025 г. предстои включването...

Научете повече
„BORICA Next Generation“ 2024: Иновации и стратегически решения трансформират облика на платежната индустрия
3 Декември 2024, вторник

„BORICA Next Generation“ 2024: Иновации и стратегически решения трансформират облика на платежната индустрия

Различни екипи от Дружеството представиха пред над 180 гости водещи проекти в различни области – платежни системи, незабавни плащания...

Научете повече

Свържете се с нас

Централно управление

София 1612
бул. "Цар Борис III" №41
и-мейл: office

Вижте всички офиси



Последвайте ни:

Имате запитване

Вашето запитване беше изпратено успешно!
Въвели сте некоректни данни. Моля, опитайте отново!


* Всички полета са задължителни