English
Search icon
9 Септември 2024, понеделник

БОРИКА и OмегаСофт си партнират в полза на дигитализацията на Човешките ресурси

БОРИКА и OмегаСофт си партнират в полза на дигитализацията на Човешките ресурси

Вече над 25 компании у нас ползват Електронното трудово досие на ОмегаСофт, реализирано в партньорство с БОРИКА. ОмегаСофт, лидер в областта на софтуерните решения за управление на персонала, предлага напълно интегрирана система за електронни трудови досиета, като използва удостоверителните услуги на БОРИКА.

Решението става възможно благодарение на отдалечената идентификация и електронно подписване на документи с хардуерен или облачен КЕП. То отговаря напълно на всички нормативни изисквания, както и на най-високите стандарти за защита и съхранение на документи и лични данни. Наред с повишената сигурност, електронното досие носи редица други предимства в сравнение с традиционните хартиени досиета:

  • По-висока ефективност: Автоматизацията на процесите намалява времето и усилията, необходими за управление на документацията. Това позволява на ЧР специалистите да се фокусират върху стратегически задачи
  • По-малко грешки: Автоматизираните системи значително намаляват риска от човешки грешки, които често се срещат при ръчното управление на документи
  • Повече достъпност и мобилност: Данните могат да бъдат достъпвани по всяко време и от всяко място, което улеснява работата на дистанционните и мобилните екипи
  • По-голяма икономия на ресурси: Реализират спестявания до 30% от преките и косвени разходи.

Появата на електронното трудово досие на българския пазар представлява важен прогрес в управлението на човешките ресурси“, споделя Лъчезар Гергинов, търговски директор на ОмегаСофт.

Това, което кара фирмите да изберат съвместното решение на ОмегаСофт и БОРИКА, е пълното съответствие със законодателството, както и комбинацията от функционалности, сред които: интуитивен интерфейс за опростено управление; модулност и гъвкавост, спрямо мащаба; автоматизирани нотификации за предстоящи събития; мощни инструменти за анализ и отчет по разнообразни показатели.

Добрата новина е, че все повече компании, независимо от сектора и мащаба си, проявяват интерес към решението и започват, ако не цялостно, то поетапно да дигитализират процесите в организациите си“, коментира Мартин Орешарски, директор „Удостоверителни услуги“ в БОРИКА.

Сред процесите, които се дигитализират посредством удостоверителните услуги B-Trust,  са и: отдалечен онбординг на нови служители, двуфакторна автентикация, автоматизирано делегирано подписване, печат на време и др.

Повече информация за системата на ОмегаСофт: ЛИНК
Повече информация за удостоверителните услуги B-Trust: ЛИНК
Успешен пример за внедряване на Електронно трудово досие в Инвестбванк: ЛИНК

 

Други новини

С технологично решение за българския пазар, Montran спечели награда за развитие на платежните услуги в конкурса Central Banking Awards
10 Април 2025, четвъртък

С технологично решение за българския пазар, Montran спечели награда за развитие на платежните услуги в конкурса Central Banking Awards

Наградата идва скоро след като БОРИКА и Българската народна банка обявиха успешно стартиралата свързаност с TIPS посредством модул...

Научете повече
Визия Kinica Minolta
9 Април 2025, сряда

Дигиталният офис става все по-реален с БОРИКА и Коника Минолта България

Удостоверителните услуги с бранда B-Trust дигитализират административните процеси в платформата M-Files от Коника Минолта България...

Научете повече
БОРИКА въвежда услугата „Проверка на получателя“ за по-сигурни и доверени плащания
24 Март 2025, понеделник

БОРИКА въвежда услугата „Проверка на получателя“ за по-сигурни и доверени плащания

Решението ще подкрепи финансовите институции за безпроблемно спазване на европейските регулации и ще повиши доверието на клиентите в дигиталните плащания...

Научете повече

Свържете се с нас

Централно управление

София 1612
бул. "Цар Борис III" №41
и-мейл: office@borica.bg

Вижте всички офиси



Последвайте ни:

Имате запитване

Вашето запитване беше изпратено успешно!
Въвели сте некоректни данни. Моля, опитайте отново!


* Всички полета са задължителни