БОРИКА АД търси да назначи Ръководител отдел "Съответствие и управление на риска", Главна дирекция "Сигурност и съответствие".
Вашите задължения ще включват:
- Разработване на политики и процедури за идентифициране, оценка и намаляване на риска;
- Координиране и изпълнение на оценки на риска (Risk Assessment);
- Координиране и следене на изпълнението на плана за управление на риска;
- Участие в разработване на политики и процедури за непрекъсваемост на бизнеса;
- Координиране и изпълнение на оценки на въздействието върху бизнеса (Business Impact Analysis);
- Изготвяне и координиране на графиците за изпълнение на тестове, свързани с непрекъсваемостта на бизнеса;
- Участие в подготовка на обучения за служителите, отнасящи се до непрекъсваемостта на бизнеса;
- Установяване и администриране на дейности за постигане и поддържане на съответствие със стандартите и регулациите, по които Дружеството се сертифицира;
- Следене за съответствието на политиките и процедурите на Дружеството с приложимите стандарти и регулации;
- Представяне на Дружеството в сертификационни и контролни одити за придобиване и защита на сертификати за съответствие, включително осъществява цялостната организация по провеждането им;
- Изготвяне и следене на план за действие във връзка с констатирани несъответствия по съответните програми за съвместимост;
- Изготвяне на доклади към мениджмънта за коригиране на несъответствия, констатирани по време на одити за съответствие и управление на риска;
- Осигуряване на изпълнението на изискванията по Регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR);
- Текущо проследяване за новостите в приложимите стандарти и регулации.
От Вас очакваме:
- Висше образование (предимство в областта на информационните технологии, инженерни науки или управление);
- Предишен опит на подобна позиция – минимум 3 години;
- Компютърна грамотност – MS Office, MS Outlook и MS Windows 10/11;
- Добро владеене на английски език - писмено и говоримо;
- Способност за идентифициране и ефективно разрешаване на проблеми;
- Проактивност, организираност и аналитично мислене;
- Умение за работа в екип;
- Конфиденциалност и лоялност.
Предимства:
- Познаване на международни стандарти: ISO 9000, ISO 22301, ISO 27001 и ISO 20000-1, PCI DSS, PCI 3DS, eIDAS, SWIFT и др.;
- Задълбочени познания по GDPR;
- Познаване на DORA и NIS2;
- Сертификация по ITIL или познаване на методологията.
При нас ще получите:
- Възможност за дългосрочна професионална кариера във високотехнологична компания – лидер на пазара;
- Динамична работна среда в екип от професионалисти;
- Предизвикателство да работите по иновативни проекти;
- Коректно отношение от Работодателя;
- Конкурентно възнаграждение и пакет от социални придобивки;
- Участие в специализирани обучения и развитие на професионалната експертиза.
Изборът на кандидатите ще премине през:
- Класиране по документи.
- Интервю на експертно ниво.
- Интервю на ръководно ниво.
Ако описаното по-горе Ви е заинтригувало, моля кандидатствайте през сайта на JOBS.BG, като изпратете автобиография с актуална снимка не по-късно от 13.12.2024 година.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Кандидатите по тази обява се съгласяват доброволно да предоставят своите лични данни на БОРИКА АД само за целите на подбор и избор на нови служители. БОРИКА АД гарантира, че така предоставените лични данни ще бъдат съхранявани и обработвани при строго спазване правилата за сигурност на информацията и няма да бъдат предоставяни на други администратори или обработващи данни.
Кандидатите по тази обява имат право на достъп за коригиране на подадените лични данни след подаване на писмено искане, в срок не по-късно от датата на изтичане на настоящата обява. Личните данни на кандидатствалите и не назначени лица ще бъдат надлежно унищожени не по-късно от 6 (шест) месеца след финализиране на подбора по настоящата обява.
Информация за управлението на личните данни в БОРИКА АД, можете да откриете в следния документ.