БОРИКА АД търси да назначи Оператор подпомагане на клиенти в отдел "Контактен център", Главна дирекция "Продажби", локация град София.
Вашите задължения ще включват:
- Обслужване по телефон, електронна поща и web chat канал на клиенти: ползващи продукти и услуги на БОРИКА и ползващи услуги на партньори на Дружеството;
- Администриране на постъпилите обаждания в специализиран софтуер;
- Регистриране и ескалиране на проблеми, отнасящи се до продуктите и услугите на Дружеството.
От Вас очакваме:
- Отлични комуникационни умения;
- Умения за работа в екип;
- Английски език – писмено и говоримо (минимум ниво B2);
- Отлична компютърна грамотност – познания за настройки и работа с: MS Windows 10 и 11; интернет браузъри – Edge, Chrome, Mozilla Firefox; e-mail клиенти – MS Mail, MS Outlook, Thunderbird;
- Умения за водете на бизнес кореспонденция;
- Прецизност и внимание към детайлите;
- Гъвкавост и способност за справяне в трудни ситуации;
- Готовност за работа на сменен режим;
- Завършено средно образование.
Предимства:
- Предишен опит на подобна позиция при обслужване на клиенти в ИТ сферата;
- Познания за работа с операционни системи: Linux и/ или Mac OS;
- Преминат курс на обучение за работа в контактен център, център за обслужване на клиенти.
При нас ще получите:
- Възможност за дългосрочна професионална кариера във високотехнологична компания – лидер на пазара;
- Динамична работна среда в екип от професионалисти;
- Предизвикателство да работите по иновативни проекти;
- Коректно отношение от Работодателя;
- Конкурентно възнаграждение и пакет от социални придобивки;
- 20 дни платен годишен отпуск;
- Участие в специализирани обучения и развитие на професионалната експертиза.
Ако описаното по-горе Ви е заинтригувало, моля кандидатствайте през сайта на JOBS.BG, като изпратете автобиография с актуална снимка не по-късно от 08.12.2024 година. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Кандидатите по тази обява се съгласяват доброволно да предоставят своите лични данни на БОРИКА АД само за целите на подбор и избор на нови служители. БОРИКА АД гарантира, че така предоставените лични данни ще бъдат съхранявани и обработвани при строго спазване правилата за сигурност на информацията и няма да бъдат предоставяни на други администратори или обработващи данни.
Кандидатите по тази обява имат право на достъп за коригиране на подадените лични данни след подаване на писмено искане, в срок не по-късно от датата на изтичане на настоящата обява. Личните данни на кандидатствалите и не назначени лица ще бъдат надлежно унищожени не по-късно от 6 (шест) месеца след финализиране на подбора по настоящата обява.
Информация за управлението на личните данни в БОРИКА АД, можете да откриете в следния документ.