БОРИКА с отличие в Годишните награди Employer Branding 2022 на b2b Media
Петото издание на конкурса Employer Branding Awards, организиранo b2b Media, донесе поредното отличие и признание за БОРИКА и екипа й. Компанията беше отличена с второ място в категория HR Strategy of the Year (in Pandemic Times).
Конкурсът класира постиженията на компаниите при изграждането и утвърждаването на Работодателския бранд чрез иновативни подходи.
За първи път БОРИКА влезе в битката за титлата "Най-успешен работодател". Тази година категориите бяха двадесет и две, а участниците бяха предизвикани да демонстрират своите оригинални стратегии и проекти за привличане, задържане, ангажиране и създаване на положителна нагласа сред служителите си.
Отличията бяха връчени на специална церемония, провела се на 15 февруари, в компанията на ЧР и ПР професионалисти, официални гости и медии. Представителите на журито споделиха, че за пръв път са постъпили рекорден брой от над 100 кандидатури.
От името на Дружеството грамотата получи Емилия Иванова, ръководител отдел „Човешки ресурси“. През последните две години тя и екипът й работиха активно в посока надграждане на преференциите за служителите.
Т.нар. социален пакет беше значително разширен с редица нови придобивки и дейности. Сред тях са безплатните целогодишни психологични консултации за служителите – индивидуални и групови, като груповите обхващат наболели теми като управление на стреса, управление на конфликти, подобряване на екипната работа във връзка с дистанционната работа, отглеждане и комуникация с деца в различни възрастови групи и др., в зависимост от интереса. На всички служители беше изплатена еднократна помощ с цел подобряване условията на работа от вкъщи. Създадена и беше вътрешната инициатива MoveIT, която цели стимулиране двигателната активност сред служителите, посредством регулярни кампании.