English
Search icon
8 Юни 2023, четвъртък

Бизнес закуска: „ФИНАНСИ ПОД КОНТРОЛ: ФИНТЕХ РЕШЕНИЯ ОТ БОРИКА“

Бизнес закуска: „ФИНАНСИ ПОД КОНТРОЛ: ФИНТЕХ РЕШЕНИЯ ОТ БОРИКА“
Бизнес закуска: „ФИНАНСИ ПОД КОНТРОЛ: ФИНТЕХ РЕШЕНИЯ ОТ БОРИКА“
Бизнес закуска: „ФИНАНСИ ПОД КОНТРОЛ: ФИНТЕХ РЕШЕНИЯ ОТ БОРИКА“
Бизнес закуска: „ФИНАНСИ ПОД КОНТРОЛ: ФИНТЕХ РЕШЕНИЯ ОТ БОРИКА“
Бизнес закуска: „ФИНАНСИ ПОД КОНТРОЛ: ФИНТЕХ РЕШЕНИЯ ОТ БОРИКА“
Бизнес закуска: „ФИНАНСИ ПОД КОНТРОЛ: ФИНТЕХ РЕШЕНИЯ ОТ БОРИКА“

Финтех и удостоверителните услугите, предлагани от БОРИКА, и възможността да бъдат интегрирани в различни ERP/счетоводни софтуери, беше темата на бизнес закуската, която екипът на БОРИКА организира, за представители на фирми от бранша. Събитието се проведе на 08 юни в 2020 Event Space.

При откриване на събитието Нели Йоловска, Главен директор „Продажби“ в БОРИКА, приветства гостите и изтъкна, че финтех и удостоверителните услуги, развивани от БОРИКА, са във фокуса на компанията, а фирмите, разработчици на ERP/счетоводен софтуер, са стратегически сегмент, на който можем да предложим нови услуги и възможности.

Миналото, настоящето и бъдещето на E-faktura представи Яна Димова, Продуктов мениджър, дирекция „Финтех услуги“. E-faktura е системата с най-много издадени фактури в страната – чрез нея годишно се обработват над 8.5 млн. фактури. Тя обърна внимание на факта, че много от функционалностите, заложени при създаването на системата през 2007 г., са били доста прогресивни за времето си и са актуални и в наши дни, затова целта на екипа е да запази и надгради тези функционалности, като предложи съвременно решение. За специализираната аудитория Я. Димова разгледа специално инструмента efTools, който позволява лесна интеграция на E-faktura с ERP/ счетоводни софтуери. Бъдещите планове за развитие на системата са свързани с интегриране на облачното подписване на фактурите, улеснение на процеса за регистрация в услугата и интегрирането с платформата InfoPay.

Мултибанкинг платформата InfoPay e най-новата финтех услуга в портфолиото на БОРИКА. Тя бе представена от Даниел Алексиев, директор „Финтех услуги“, който направи кратък обзор на регулаторните изисквания и спецификите на отвореното банкиране, и демонстрира в реално време основни функционалности на платформата. Аудиторията бе запозната с начините на регистрацията в услугата, която може да бъде направена изцяло дистанционно посредством квалифициран електронен подпис – хардуерен или облачен, или видео идентификация, предоставени от БОРИКА. Важно място беше отделено на възможността за даване на съгласие от потребителите директно в платформата, определяне на роли и права, ERP интеграция. Всички тези функционалности могат да се управляват дистанционно, тъй като InfoPay е уеб базирана услуга. В хода на демонстрацията Д. Алексиев отговори и на възникнали въпроси.  „Развиваме този продукт в разговор с нашите клиенти, затова Вашата обратна връзка и предложения са изключително важни за нас. Така ще добавим функционалности, които ще бъдат ценни за Вас и Вашите клиенти“, допълни още той. Демонстрацията завърши с представяне на новата услуга InfoPay Checkout, която ще даде възможност на онлайн търговците да разширят начините на плащане с крайните клиенти.

Удостоверителните услуги за идентификация и подписване B-Trust, които БОРИКА предлага като доставчик на удостоверителни услуги, бяха тема на третата част от бизнес закуската. Те бяха представени от Мартин Орешарски, директор „Удостоверителни услуги“ в БОРИКА. Той акцентира върху основни характеристики и приложения на услугите, които също могат да бъдат внедрени в различни софтуери и да допринесат за правната стойност на трансакциите.

Бизнес закуската премина в приятна и диалогична атмосфера, а участниците продължиха разговорите в неформална среда в приветливата обстановка на лятната градина около залата.

 

Други новини

Квалифицираният електронен подпис B-Trust вече с доставка до адрес, без необходимост от явяване в офис
17 Юли 2024, сряда

Квалифицираният електронен подпис B-Trust вече с доставка до адрес, без необходимост от явяване в офис

Идентификацията на клиента се осъществява дистанционно през електронния магазин на БОРИКА, а доставката...

Научете повече
16 Юли 2024, вторник

Търговският офис на БОРИКА в град Ловеч с нова локация

От 22 юли, понеделник, клиентите ще бъдат посрещани на адрес: ул. „Цачо Шишков“ № 38, партер...

Научете повече
Вече близо 3000 търговци могат да се възползват от готовите е-commerce решения на БОРИКА
27 Юни 2024, четвъртък

Вече близо 3000 търговци могат да се възползват от готовите е-commerce решения на БОРИКА

Делът на e-commerce търговците и плащанията в интернет расте с всяка изминала година, а с тях и необходимостта от семпли и гъвкави решения...

Научете повече

Свържете се с нас

Централно управление

София 1612
бул. "Цар Борис III" №41
и-мейл: office

Вижте всички офиси



Последвайте ни:

Имате запитване

Вашето запитване беше изпратено успешно!
Въвели сте некоректни данни. Моля, опитайте отново!


* Всички полета са задължителни