БОРИКА АД търси да назначи Специалист административно обслужване в Отдел "Административно обслужване", Дирекция "Логистика", Главна дирекция "Инфраструктура и операции".
Вашите задължения ще включват:
- Заявяване, получаване, контрол и отчитане на наличностите на стоково-материални ценности в Дружеството;
- Проучване на пазара за стоки и услуги във връзка с покупки на стоково-материални ценности, необходими за служителите и за поддръжка офисите на Дружеството;
- Проучвания на пазара на имоти, с цел наемане/ закупуване на имоти;
- Участие в процеса по инвентаризация на Дружеството;
- Контрол на качеството на предоставяните външни услуги по почистване на офисите на Дружеството;
- Съдействие в процеса по подготовка на тръжни процедури, провеждани от Дружеството, във връзка с дейности в обхвата на отдел „Административно обслужване“;
- Работа с куриерски и спедиторски фирми – подготовка за изпращане и приемане на пратки;
- Работа с ERP системата на Дружеството;
- Изготвяне на различни видове справки и отчети, отнасящи се до дейността;
- Провеждане на инструктажи по здраве и безопасност за служителите на Дружеството.
От Вас очакваме:
- Средно образование;
- Много добри комуникационни умения и умения за работа в екип;
- Способност за акцентиране върху детайлите при изпълнение на задачите;
- Проактивност, организираност и самодисциплина;
- Ефективно управление на ресурси и време;
- Работа с MS Office (Word, Excel, Outlook) и ERP система.
Предимства:
- Висше техническо или икономическо образование;
- Предишен опит на подобна позиция;
- Ползване на английски език на работно ниво.
При нас ще получите:
- Възможност за дългосрочна професионална кариера във високотехнологична компания – лидер на пазара;
- Динамична работна среда в екип от професионалисти;
- Предизвикателство да работите по иновативни проекти;
- Коректно отношение от Работодателя;
- Конкурентно възнаграждение и пакет от социални придобивки;
- Участие в специализирани обучения и развитие на професионалната експертиза.
Изборът на кандидатите ще премине през:
- Класиране по документи.
- Интервю на експертно ниво.
- Интервю на ръководно ниво.
- В рамките на интервютата на кандидатите могат да бъдат възлагани тестове и казуси.
Ако описаното по-горе Ви е заинтригувало, моля кандидатствайте през сайта на JOBS.BG, като изпратете автобиография с актуална снимка не по-късно от 29.04.2025 година. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Кандидатите по тази обява се съгласяват доброволно да предоставят своите лични данни на БОРИКА АД само за целите на подбор и избор на нови служители. БОРИКА АД гарантира, че така предоставените лични данни ще бъдат съхранявани и обработвани при строго спазване правилата за сигурност на информацията и няма да бъдат предоставяни на други администратори или обработващи данни.
Кандидатите по тази обява имат право на достъп за коригиране на подадените лични данни след подаване на писмено искане, в срок не по-късно от датата на изтичане на настоящата обява. Личните данни на кандидатствалите и не назначени лица ще бъдат надлежно унищожени не по-късно от 6 (шест) месеца след финализиране на подбора по настоящата обява.
Информация за управлението на личните данни в БОРИКА АД, можете да откриете в следния документ.