БОРИКА АД е в основата на технологичната инфраструктура на платежната индустрия в България. Приоритет на дружеството е осигуряването на съвременна картова и платежна среда за финансовите институции. Компанията се стреми да отговаря в най-висока степен на потребностите на банките от модерни финтех решения в полза на техните крайни клиенти. Сред технологичните иновации, които коренно променят клиентското преживяване и са двигател на икономиката като цяло, са отдалечената идентификация и електронно подписване под бранда B-Trust, незабавните и мобилни преводи blink, решенията за удобни и сигурни плащания в интернет и чрез софтуерен ПОС терминал, електронните ваучери (за храна), услугите по превенция и мониторинг на финансови измами и др. Вече над 35 години БОРИКА партнира на банки и финансови институции, държавна администрация и частен бизнес, в полза на техните контрагенти и клиенти.
За компанията
Регулирани и платежни услуги
Услуги, свързани с платежните системи БИСЕРА6, БИСЕРА и БОРИКА.
Картови услуги
Приемане на трансакции, издаване на карти, обслужване на АТМ и ПОС терминални устройства, мониторинг и превенция на картови измами.
Услуги Платежна Институция
Приемане на плащания с платежни инструменти, иницииране на плащане и предоставяне на информация за сметка.
Финтех услуги
Мултибанкинг платформа InfoPay и платформа за електронно фактуриране E-faktura.
Софтуерни услуги
Специализирани софтуерни продукти, картов бек офис, електронно известяване.
Инфраструктурни услуги
Телекомуникационни услуги за защитена, резервирана и ефективна свързаност. Предлагане на инфраструктурата като услуга.
Новини

Незабавните преводи в България: 3 години след първата трансакция
Незабавните преводи в евро бележат сериозен ръст в България 24/7/365 дни в годината. 32 доставчика на платежни услуги у нас приемат незабавни плащания в левове, а 23 изпращат инстантни преводи...

Боян Дамянов пред сп. Forbes: Партньор в растежа: БОРИКА и силата на онлайн плащанията
Дейността на БОРИКА е изцяло фокусирана върху дигиталните разплащания и платежните операции...
Акцент
0700 199 10 и * 9910 – номера за обслужване на клиенти на БОРИКА
Центърът за обслужване на клиенти работи от понеделник до петък, от 07.00 до 23.00 ч.
Работното време на търговските офиси е от 08.30 до 17.30 ч.
Свържете се с нас
Централно управление
София 1612
бул. "Цар Борис III" №41
и-мейл: office
Контактен център
работно време: 07:00 – 23:00 ч. в работни дни
тел.: 0700 199 10 на цената на един градски разговор за стационарни телефони на vivacom
моб.: *9910 на цената на разговор в съответната мобилна мрежа, съгласно тарифния план на клиента
и-мейл: support